Hej hej!

Idag har de vare en bra dag på jobbet.
Eller ja ska ju inte klaga annars heller för man skapar ju dagen själv.

men idaf så blev de ingen promenad med kompisarna pga att de regande, men inte mej emot för jag fick ju ändå en promenad fast till jobbet. =)

Vi började med morron fika eller innan dess så fick ja ju ta disken eftersom det va min diskdag på jobbet. Vi alla har varsin disk o kaffe dag.


Efter fikat så va de dags för yoga o de va lika skönt som alltid.
O så fick vi göra en ny övning idag som tydligen ska vara bra för höften o de e att man ska sätta sej på knä och luta sej frammåt så man står på under armarna o sen så ska man vifta på rumpan fram o tbx några ggr.


Efter yogan så va de typ bara 30 min kvar till lunchen o då satt vi o surrade om alla dessa böcker vi har o vissa som inte var fotade och inkrivna på pappret så vi kan hålla reda på vilka böcker vi har.


Efter lunchen så fortsatte vi med alla dessa böcker.
O sen på fikat så satt vi o diskuterade om massa olika saker så tiden bara flög iväg.
Sen hux flux så pep våran "Sigvart" om att de va dags att gå hem för dagen.

Så man nu när ja sitter här och försöker skriva ner dagen så blir de nöstan som om "Vad har ja gjort idag? Har jag gjort något överhuvudtaget?" bara för att tiden gick så fort att man knappt hängt med. =)




Sen ja kom hem har ja inte gjort mycket mest sutte vid datorn.
O så e ja lite sur på min nya Mp3 som bara la av o nu när ja ska ladda den ja då vill den inte ta emot laddningen *Suck*

Men som tur e så har min gamla Mp3 börjat o funka igen så jag kan lyssna klart på boken.
Jag tror de går troll i mina elektronik saker. haha.



Jo en sak får ja ju inte glömma! Detta klipp e så sjukt att ja bara måste lägga upp de här.
Min kompis hade hittat den på Youtube.



Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0