Hej hej!

Tänkte börja detta inlägg med att skriva lite om bion igår.
jag var på bio med min kontaktperson igår och vi såg American pie- Reunion och den va as bra kan inte säja annat för då ljuger ja. =)

De e nästan så att den filmen e bäst av alla men bara NÄSTAN, men för att vara en uppfäljare till dom andra så har dom garanterat lyckats.

Så har ni inte sätt den så gå o se den, jag lovar du/ni lär inte bli besvikna.



Här e trailern.

Och jag ska absolut köpa hela boxern med American Pie.


Efter bion så for jag och Erica som min kontaktperson heter på Mc donalds o tog en "fika" efter filmen,. De har nästan blive lite som en tradition efter att vi vare på bio.


O denna kväll var inget undantag.


Så de e ju tur att jag ska iväg o träna idag =)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så bidde de ingen promenad för de va ganska kallt ute och några hade tunna kläder på sej.
Så vi började dagen med morron fika som vanligt och lite planering för dagen.

Och jag o min arbetskamrat gick iväg på bibban och lånade några böcker om Grekland för det e vårat nya tema nu.

Och Jossan hon satt på nätet och leta en massa fakta o till mej hittade hon så mycke att de blev på 29 sidor =)

På eftermiddagen så fortsatte jag o grotta ner mej i dessa böcker vi har i vårat lilla "bibliotek"
om dv funktionshinder o andra saker.

Men nu e de inte så mycket kvar som tur e för de va ju inte det roligaste jobbet eller det tråkigaste för den delen.
Men nu e de några böcker som vi har som vi inte fört ner på papper som ska fotas och skriva lite info om så vi själva vet vad vi har för böcker =D.



O nu när ja kom hem så fixade ja med maten det första jag gjorde.
Så nu sitter ja här och uppdaterar min lilla blogg.
men ska strax ta tag i alla dessa räkningar man fått. =S
Inget man vill göra men måste.

Tänk va rik man skulle vara om man inte hade alla dessa räkningar att betala. =D


Ne ta tjuren i horna o göra de så de blir gjort.



Föresten jag måste ju lägga upp bild på hur de blev efter frissan igår.









Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Svejs. Jag kom att tänka på en sak när jag såg bilderna på dig. Är ditt ena öga större än det andra? Det ser så ut i alla fall

2012-04-20 @ 13:24:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Det är lugnt, jag fattar väl. Jag väntar för fullt på nästa inlägg från dig. Skulle vara kul om du till exempel kunde lägga ut en video. Jag är typ jättesugen, typ taggad på att se en video från dig i någon form.

2012-04-20 @ 20:29:08
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0