Hej hopp gummi snopp!

Ni får ursäkta rubriken men ja har ingen bättre på lager jusst nu.

Idag så har de vare en lugn dag på jobbet vilket har passat mej perfekt.
Efter morron fikat så gick vi ner på New Fashion för 2 av mina arbetskamrater skulle köpa dom kläder dom hade på modevisningen och jag skulle köpa mej ett par nya byxor.

Eftersom vi hade 25% rabbt för att vi visade kläder från hennes butik då på modevisningen, så tyckte jag de att då kunde jga köpa mej ett par nya jeans där och fick då tag i ett par snygga för 300kr.

Känns så skönt att ha ett par nya jeans efter att mina gamla pajjade,
Men vart efter så ska jag köpa mer par jeans så jag har att byta med, för jag tyckre inte att de e så skönt att gå i mjukis byxor jämt men ibland.


När vi var klara där och va på g tbx så knallade jag bort på bergmans för att få hjälp att dra åt skryvarna på glasögona (gillar inte att ha skryvar lösa jämt haha).
Och där blir man alltid jätte trevligt bemött och får den hjälp man behöver.



Mina tekopp som jag har på jobbet =)



När ja kom tbx så va de dags för lunch.
Efter lunchen så va de lungt jag satt vid datorn en stund o sen va de dags för fika igen o efter fikat så hjälpte Harriet våran gruppledare mej att snygga till muddarna på min tröja så att de skulle bli lite snyggare och för att de inte skulle gå upp mer ön de gjort.

För muddarna på min tröja näst intill helt döa haha
Men men vad kan man begära med tanke på att jag haft tröjan i snart 7år och att den e från den tiden då jag käkade på muddarna. =D


I dagens läge så käkar ja inte på muddarna längre utan de gjorde ja mer när jag va i tånnåren och ett tag framöver typ.
vet inte hur länge den där nojjan höll i sej men de va några år och min mamma var galen på mej, Vilket jag förstår i dagens läge.



Aja nog om de.
Sen ja kom hem har ja inte gjort så mycket mer än att spelat lite wordfeud och käkat middag o sutte vid datorn där jag nu har slage rot en stund framöver. haha



Ikväller så e de träning igen men om ja riktigt känner för de vet ja inte, men ja ska gå iaf, för annars så kommer jag att ångra mej.
O dessutom så e de ju ändå veckans sista pass med träning.

Sen e de vila fram tills måndag då vi tar nya friska tag.
O har ja tur så kanske de blir promenad med jobbet på förmiddagen med, eller de går ju ingen nöd på mej direkt men ja tycker att de e kul att ut o gå så länge jag har sällskap.

Det som håller mej sällskap på morron e min Mp3 spelare med en bra bok i.
som nu lyssnar ja på en bok som heter "Laura flickan från havet" skriven och uppläsat av Carolina Gynning. Bioken e mycket bättre än jag trodde för jag gillar inte Carolina Gynning som person.


Men jag kan säja det att det är INTE en bok för den som e känslig för det e mycket dråger, sex och våld i den.
Till en början så började jag att undra vad det var för en bok för jag trodde det skulle va en ganska lugn bok men icke sa nicke snarare tvärsom.



Ne om man ska ta o göra nå annat kul innan min "Handi" piper om att de e dags att knalla iväg på gympan.

För den som inte hängt med så har jag en såndan som hjälpmedel




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Taget imorse






Dom har kommer långt på bara 2 dagar, så det ska bli spännande och se hur slutresultatet kommer att bli när som e klara med allt.





Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det är inte svårt att få den där dragkedjan delad. Det är bara att lägga en liten bok i den och drar igen och öppna några gånger, så är den delad. Där löste det sig av sig själv om man säger så.

2012-04-12 @ 19:43:54
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Haha kolla in denna

http://flicknamnet.blogg.se/2012/april/haha-tomten-sover.html?_tmp=0200b77be8f5c2544b5deb60ecb9d74972439ef8

2012-04-12 @ 19:45:26
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hej. Jag har en TAG på min blogg och du är taggad.

Läs inlägget för att veta hur du gör för att svara och föra TAG’n vidare :)



http://mynameisjossan.myshowroom.se/tag-11-things-game/



Mvh Jossan

2012-04-12 @ 20:26:08
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Här kan du se hur du tar bort röda ögon på bilder lätt och smidigt online



http://mynameisjossan.myshowroom.se/ta-bort-roda-ogon-pa-bilder-online/

2012-04-13 @ 15:19:36
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Jag har svarat på lite frågor om mig själv. Nu utmanar jag dig att också svara på dessa frågor och välja 4 som du också vill ska svara på dessa frågor.

http://mynameisjossan.myshowroom.se/bloggutmaning/



Mvh Jossan

2012-04-13 @ 20:25:20
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0