Hej hopp!

Slänger in ett snabbt inlägg nu, för rasten e egentligen slut för ca 5 min när jag skriver detta.

Men tänkte bara bestätta lite snabbt vad gör för kul eller kul o kul men iaf vad jag gör för någe på jobbet idag.


Jag o min kompis Maggan håller på o grotta ner oss i alla böcker som vi har som ska vara till utlåns för den som behöver som typ personal eller förelder
O då e de böcker om deverse funktionshinder typ som Asperger eller Autism o mycket mer.

Så nu ska vi ställa dom i rätt kattegori och årdning så de blir lätt o hitta det man söker.



Bäst o fortsätta så inte DC personalen blir sur för att ja inte jobbar o sitter här o skriver istället. =)



Ikväll så får jag uppdara mer när ja kommer hem från Bion för innan dess så hinner ja inte.
För jag ska bara hem o vända sen efter frissan.
Min Taxi kommer o hämtar mej 16.15 o så ska jag möta upp min kontaktperson på hennes jobb.




Ha de gött
På återseende


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Var för trött, så trött igår att jag inte orkade upp ur sängen, sov till 10.30.



Det är så det var igår

2012-04-18 @ 12:45:28
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Detta ska du blogga om varje dag i en vecka

DAGENS VILL HA:

DAGENS KLÄDSEL:

DAGENS FRISYR:

DAGENS LÅT:

DAGENS PLANER:

DAGENS SAKNAD:

DAGENS DUMMASTE:

DAGENS MISSLYCKANDE:

DAGENS DROG:

DAGENS KÖP:

DAGENS GODIS:

DAGENS HUMÖR:

DAGENS CITAT:

DAGENS ROLIGASTE:

2012-04-19 @ 13:50:27
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0