Hemma igen. =)

Nu e jag hemma igen efter att ha vare på träning.
Min kära kompis va inte med idag för hon gjorde ett bra beslut som stannade hemma med sin onda hals.


Det tråkigt utan henne för jag hade ju ingen att skoja med som jag brukar.
Visst hade ja ju nån o prata med så jag va ju inte ensam så men de e ju ingen som ja känner att jag kan skoja med som Carina.


Men jag tänkte först att ja skulle hoppa vattengympan för dels så va ja trött o dels så kände ja inte alls för o gå men mitt i allt så fick jag ändå för mej o gå på vattengympan trots allt för ja tänkte väl de att Cathrin e väl att jag kunde ju hoppas att Cathrin skulle vara med i plasket så man hade nån kul o prata med men ja fick mej en annan överaskning när ja kom ner efter att ha sutte i bastun o kokat en stund, för Cathrin ledde vattengympan idag o jag som va så säker på att de skulle vara Listelotte.


O när ja väl hade bestämt o gå ner på vattengympan så tänkte ja ju att jag kan ju köra på halvfart eftersom ja ändå ska träna imorron igen.
Men så bidde inte fallet för när Cathrin kör så e de ingen idé att maska för hon pushar på vilket e toppen, så de va ju bara att ta i så gott jag orkade o kunde. =P


Ne nu har ja blive terrad så mycke på nallen så jag tappat tråden hehe.
Så nu får de va nog för ikväll
o jag tror jag ska försöka komma isäng strax o så ligga o spela lite wordfeud en stund o sen släcka ner vid senast 23.00 idag istället för 23.30 som jag brukar. haha



Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu har jag skickat ett påskkort i gästboken till Titanix från mig. Tog denna bilden

http://mynameisjossan.myshowroom.se/files/2012/04/123.png



Mvh Jossan

2012-04-03 @ 22:07:56
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0