Lite o göra eller inte =)

När jag vaknade imorse så hade ja inga större planer på att storstäda min lgh idag, men de kom att ändra sej efter att jag käkade frukost för när jag fick för mej att städa "LITE" granna så fick jag suget att möblera om i min lgh.


Så jag mezza gubben o fråga om han kunde komma över o hjälpa mej men han vakna så sent så jag påbörjade själv.
O jag som ALLTID haft problem med att få dän bädden på soffan lyckadess efter ycket om o men så jag kunde dammsuga under men sen kom ju nästa problem att få tbx den oxå men de gick väl sisådär jag lyckadess få dit ena sidan men inte den andra o när ja lyckadess få dit andra delen ja då hoppa den ur i andra. haha


Men sen när ja fått den på plats så kom ja ju på de att de e lättare att ta bort bädden om jag ska flytta på soffan. Så de va ju bara att haka bort bädden igen. haha


När gubben kom över så va de bara finliret kvar i V-rummet och så hela sovrummet kvar.
Men nu e vi äntligen klara o så har ja ränsat bort lite skrot jag hade som låg i lådorna.






Bädden som sitter under soffan



Bädden som sticker ut



När jag precis påbörjat städningen =)



Mitt sovrum när jag va som mest i mitt esse o städa =)



Lucaz funderade nog på vad jag höll på med.



Mitt V-rum



Nu e de äntligen klart i V-rummet






Nu e de äntligen klart även i sovrummet och jag e nöjd =)


De tog sin lilla tid o möblera om och städa men nu e de gjort för denna gång =)


Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0