Min dag =)

Idag har de vare en bra dag på jobbet.
Som vanlig så fikade vi och hade morron möte.


Sen efter de så jobbade alla på med sitt, orkar inte gå in på detalj.
På eftermiddagen så hände de lite grejer, då hade vi kalas för Inger våran gruppledare för hon fyllde år i onsdags.

De va ett riktigt mysigt kalas, det var bara tallkotten som firade henne eftersom hon inte fyllde jämt.
Hon fick en massa olika lotter men tyvärr blev de bara vint på en av dom o de gav tyvärr inga miljoner denna gån häller. =(

Men vi fick ju go fika och så hade vi det riktigt mysigt.

Hon bjöd på hemma gjorda rullrån och rulltårta med sylt o grädde på yammi =).
Efter kalaset så va de dags att fortsätta jobba och jag fortsatte med Grekland.


Efter jobbet så drog jag in på Birsta och handlade lite mat, o de va inge kul för på vägen bort på Maxi så blåste de så dant o de va kallt o jävligt.
O inne på Maxi va de fullt med folk, men jag träffade på en av våra fritidsledare där o de va kul.

Men sen när de va dags o knalla bort till bussen så blåste de fortfarande o så hade de börjat o snöa o de va inge kul alls.

Men ja hade ju ändå turen att ja slapp o vänta så länge på bussen.







Här kommer lite bilder från dagen:










Rullrånen som vi fick idag =)









Vårat fint uppdukade bord =)







Äre kalas så äre =)



De syns inte så väl men jag fick fina röda utslag vid tummen och på fingrarna som kliade satan idag.





De va min dag de ;)

Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0