Min lilla dag =)

Klockan ringde som vanligt 07.00 o ja fumlade lite innan ja fattade att de va klockan som ringde hehe jag tror ja va lite trötter men när ja väl fick tyst på klockan så höjde jag volymen på radion som alltid e på hela natta, sen la jag mej tillrätta i sängen och lyssnade halft om halft på nyheterna och vädret.


Sen satte ja på ljudet på nallen som alltid e på ljudlöst när ja ska sova för har ja inte de så e de alltid någon som ska mezza mej för tidigt o väcka mej. haha.

Men iaf så kom ja väl upp ur sängen vid ca 07.15 och gjorde min morron bestyr innan ja kunde sätta mej till rätta vid matbordet och käka lite frukost.
O idag så kom ja iväg i rätt tid med vilket e ganska ovanligt när de gäller mej hehe.
Brukar ofta va ute i sista sekund.



Väl på jobbet så va ja ändå ganska trött men ändå på bra humör.
Idag så va de även min disk/kaffe dag så det fick man ju lov att fixa på morron eller inte disken då men kaffe för disken tog Harriet våran personal, för vi hjälps åt.

Efter fikat så va de dags för Yoga o de va riktigt skönt även om vi var få idag.
Efter Yogan så va de inte långt kvar tills lunchen o då gjorde jag inte allt för mycket. typiskt mej haha. Men iaf efter lunchen så rullade allt på eller iaf nästan.


För nu ska jag fixa till min Indiska skopåse eller den e ju inte Indisk jusst men jag ska måla ett indiskt mönster på den men så hittade ja inte mallen så då kom Inger våran andra personal på Idén att ja kunde sätta ett papper på en annan skopåse och måla av mönstret eftersom det va samma som den på mallen och de gick väl inte så jätte bra men men så kom ja på en bättre idé att varför inte lägga påsen i kopiatorn och kopiera den. Även jag har mina ljusa stunder haha.

Men jag hann ju inte påbörja att måla den så de får jag nog göra på onsdag om de finns tid.


Nu ska jag väl ta och göra nån nytta så jag hinner med allt innan de e dags o knalla iväg på gympan.



Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Din lilla dag. Haha, så liten är den väl inte? Jag tycker den är rätt stor. Fast rubriken passar bra in på inlägget.

2012-04-02 @ 19:39:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0