Nu e de helg igen i 4:a dagar!

Nu e de helg igen o i 4.a dagar, de ska bli så skönt o få vila upp sej men framför allt få sova så länge ja vill på morron.

Fast ja brukar ju vakna vid 9-10 även fast ja e ledig, o de kan vara riktigt jobbigt o vakna så tidigt när man e ledig o verkligen får sova så länge ja vill.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag på jobbet så tycker ja att personalen har vare på topp humör hela bunten, undra om de kan va för att det e helg i 4:a dagar nu. Men mina andra arbetskamrater har vare som en bergodalbana.


Men en annan har vare rätt cool alltså på lagomt humör.

På eftermiddagen idag så firade vi Harriet våran gruppledare som fyllde år i onsdags.
O så har jag kopierat det sista till fritidsbladet så vi kunde häfta ihop det o skicka/dela ut.

Nu i Maj o Juni händer det mycke kul.
Som på söndag nästa vecka så ska vi på Korpens Gåbingo med Fritiden o de ska bli kul, för jag har velat gå flera ggr men de har liksom inte blive av.
O ändå så bor ja typ ett stenkast från E.on Arena där dom har Korpen stugan och Gåbingon.


Hmm annars idag så har de inte hänt så mycket tycker ja, eller jo föresten vi var ju o bytte buss idag från en Blå minibuss till en Vit minibuss som e lite bredare än den blå vi hade och det bästa med denna minibuss e att ja slipper vara rädd o klämma lillfingret i passagerar dörren som ja gjorde en annan gång o Inger våran gruppledare blev då så chockad att hon glömde bort koden till sitt bankomatkort när hon skulle in på ICA o handla.

De bidde ju inte så allvarligt som tur va men ändå de kunde ha vare värre.
O detta hände i augusti förra året.


Den nya minibussen som vi bytte till kändes mycket större än den blåa vi hade.
typ gigantisk.




Efter jobbet så hakade ja på en kompis hem till henne o va där i ett par timmar innan de va dags o knalla hemöver.






Här kommer lite bilder från veckan/dagen:




Mitt lillfinger som det såg ut då när ja klämde de i passargerar dörren på våran blå buss vi hade.




Från i Tisdags när jag väntade på min kompis som va inne på macken en sväng och det är inte så mörkt ute som set ser ut på bilden.



Tyvärr så blev de en risig bild men va gör de då bilen e minst lika risig den, killen fick ju putta bilden nerför backen för att den ens skulle starta.
Bilden e från samma tillfälle som den förra bilden.



Denna bild e från i Onsdags när jag och min kompis var ute o gick =)



Mer Tusselago =)



Lucaz vaktar pizza kartongen. =)



Timrå torget, de börjar arta sej.




Bilden e tagen igår 26/4



Från igår när vi var ute och käkade Thi mat med Fritiden. =)



Snart e de sommar inte många månader kvar nu. =)



Denna fottade jag uppe på Pungten idag. =)




Timrå torget idag 27/4



Min tekopp



Denna jätte goda marängswich blev vi bjudna på idag när vi firade harriet våran gruppledare.









Denna flum bild på mej bjuder ja på. =)



De kom ju en rejäl skur när de va dags o gå hem för dagen, och som tur va så han jag hem innan nästa skur kom.






Det var allt för idag
Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Det såg ut som om du hade nyponsoppa i din tekopp.

2012-04-27 @ 21:18:10
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0