Ont i bollen

Idag har ja skapligt ont i bollen (huvudet) Men de e ju självförvållat.

Jag drack lite vin igår eller kanske inte så lite då men tillrckligt för att bli påverkad, eller jag behöver ju inte mycket förrens jag känner av de men de bidde kanske lite mycket igår eftersom jag har ont i bollen idag.


Jag o gubben blev utbjudna till ett par av hans jobbarkompisar ute i Söråker.
De va riktigt kul, o där så blev de mycket surr och lite o dricka fast dricka hade vi ju med oss själva o så bjöd dom på lite käk potatisgratäng och grillad tjock korv.


Jag bokade färdtjänst hem vid 22.30 så vi var väl hemma lagom till 23.00.
När vi kom hem så gick vi över till gubben o fortsatte kvällen framför teven en stund.
Vi kollade på filmen "Ghost Rider" den filmen har ja sätt några ggr men den e lika bra ändå.





O nu när jag skulle hämta omslaget på denna film så fick ja ju se att de kommer en 2:a på den i sommar så nu e den förhandsbokad.




Ohh nu längtar ja ju med förväntan på att denna ska komma ut.


Annars idag så ska jag nog bara ta de lilla lugna o inte göra så mycket.
O ikväll e de BB live igen och då e ju frågan om vem som åker ut om de e:

Amandus
Hanna.J
Tenny

själv så vill ja nog att Hanna.J ska åka.



Ne nu ska jag ta o käka lite frukost innan klockan blir 16.00.
Käkade frtukost lite sent igår då o så va ja ju dum nog o berättade de för mamma o då fick jag skäll av henne för hon om nån vet hur de kan bli om man inte äter som man ska.


För innan hon gjorde sin gastric bypass (e osäker på stavningen)
så käkade hon typ en gång om dagen o hon vill ju inte att nån av oss syskon ska bli som hon va.



Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0