Risigt väder!

hehe rubriken har inget med inlägget att göra men jag kände för att ha den bara.



Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska köra igång och jobba igen.
Egentligen så e lunchrasten slut men ja bara kände för att ta en kort stund extra för att slänga in detta inlägg.


När ja kommer hem idag så hinner ja inte blogga inna jag ska iväg på träningen, för jag ska ut och käka med Fritiden idag.


Vi ska käka Tahi mat ja eller hamburgare för den som hällre vill det.
Dom har ju lite o välja på dit vi ska o käka.


Men iaf här på jobbet e de full fart nu för dels så ska fritidsbladet fixas o lämnas ut hälst imorron för nästa vecka försvinner de ju 3 dagar för vissa o 2 för andra.

Vissa har de ju lyxigt i våran grupp för dom har hemmadag på onsdagar men det har inte jag.

När fritisbladet e klart så ska de fixas med våran lilla bibbliotek som vi har här på jobbet.
O de e inte det lättaste.



Ne nu måste jag återgå till jobbet för jag e 12 min sen.
Börjar jobba igen efter lunchen 12.30





Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Ja, men felstavad. Inte som alla anda skrev jag, när det skulle stå inte som alla andra

2012-04-26 @ 13:34:55
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hej. Nu har jag rättstavat headern, för det var felstavat förut

2012-04-26 @ 14:27:14
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0