Seg VM

Fast idag så gör det inget att jag e seg o trött för de e ju heeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllg hehe.
Har typ legat på soffan sen ja klev upp ur sänga vid 11 fast jag vaknade första gången vi 7 bara för att ja va så kissnödig, så de va ju bara o kliva upp o gå på toa o sen gå lägga sej för att somna om efter en stund o vakna 10.30.


Bara kände att jag ville se nån film så jag rotade igenom alla filmer som jag har och hittade 2 st varav en utan namn som visade sej vara så soppig o jag fattade typ inget av filmen men ändå så kunde ja inte stänga av o byta film. De e jag i ett nörskal. haha


När den filmen va slut så matade jag DVD´n med en film som heter "Den magiska leksaksaffären"
Den e riktigt mysig, rolig och helt magisk. =)




Annars idag så tänker inte jag göra många knoop för jag varken vill kan eller har lust med det idag.
Det är min slappar dag o jag ska vara soffans bästa vän idag. hehe
Alltså jag ska bara ligga på soffan eller nu ljög ja väl llite granna eftersom ja måste ju resa på mej ibland o sen kanske fixa mej lite frukost så här 14.52 på eftermiddagen.



Ne nu orkar ja inte skriva mer.
Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där filmen har jag inte sett alls. Hoppas att den är bra. Men du kanske har sett den förut och vet att den är bra?



Jag tänkte se den på bio, men blev aldrig. Sedan gick den på någon filmkanal för länge sedan. Då var den dubbad till Svenska. Kasst.

2012-04-28 @ 18:32:11
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0