Seg VM

Idag känner ja mej smått seg i kålat (huvudet).

Idag så har ja vare så skolan i vanlig årdning o de som nästan som alltid.
de finns inte så mycket att säja om dagen förutom att jag fortsatte på kursen på fm och på eftermiddagen satt ja en stund vid datorn o smurfade lite och surrade med Pia om vi kanske ska en ny fotoutställning till hösten eller våren med nya och lite gamla bilder.



I kväll så e de träning igen men om det blir vattengympa har ja ingen aning om de märker ja sen.
fast idag så lär de bli många skratt igen om ja känner min kompis rätt. =)
men å andra sidan ett gott skratt förlänger livet säjer dom ju så då lär man ju bli runt 100 om de ens stannar där me tanke på hur mycket vi skrattar. =)

Min kompis hämtar upp mej vid ca 17.30 o så far vi bort på träningen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorron blir de en härlig dag för då ska jag först till frissan efter jobbet o sen så ska jag med Erica min kontaktperson o så ska vi först käka på stan o sen gå på bio o se nya American Pie.
Hoppas att den e lika bra som dom andra e.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Våran myshörna på skolan, där vi sitter på lunchrasten på tisdagarna. =)



Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0