Snart påsk!

Idag så tjyvstartade vi på DC påsken med en härlig påsk lunch och det var jätte gott.
Vi käkade Jansson ja eller inte personen ifråga alltså men iaf o så va de ägg hemagjord senapssill eller va de nu skulle va, men gott så in i norden va de o så fick vi gravad lax o skinka, pärer och köttbullar.


Ja Dc personalen e riktigt duktiga på o fixa o trixa me maten.
Fast allt va ju inte hemma gjort då men de va gott iaf.


O sp har jag sutte vid min dator så gott som hela dagen och fixat o trixat med hur man städar inne på en toa...de e ju lätt när man väl e där för den som gjort de några ggr.
men sen när man ska skriva ner det lättläst på ett papper då e de minsan inte lätt o få till det så man själv fattar vad det är man skrivigt ner.


För de e ju så mycket som man ska komma ihåg som bara de här vilken färg man har på trasan när man städar toan o hur många ggr ska man vika trsan för att inte sprida runt alla bacilusker.
O har man vikt trasan rätt så har man 8 sidor att använda när man städar toan.


Fast de e ju mycket lättare när jag ska städa i mitt eget badrum för eftersom jag har kaklat så sprayar jag bara ner med medel o sen så sköljer jag av med duschen o sen e de bara o skrapa av golvet så e de färdigt.



Nu e jag hemma sen en stund och laddar mest inför ikväll då jag nu bestämt mej till 100% att jag ska iväg o träna.
Känner mej riktigt taggad fast ja måste ta de lilla lugna så inte allt skit börjar om igen.
Men sen så får ja se hur jag ska träna dom sista ggr som är kvar innan sommaren o all vila och slapphet. =)





Bilden har jag knäppt men min vän Jossan har hjälp mej o lägga en snygg bakrund till den.



Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0