Träning =)

Nu e man hemma sen en stund.
Ikväll va de rätt skönt med träning. fast de allra bästa med ikväller så hade ja ju sälskap av min kompis.


Min kompis o jag har alltid kul o denna dag va ju inte så olik dom andra ggr så denna dag bjöd alltså med på några goda skratt =)

Så med henne i sitt sällskap så lär man få leva tills man e över 100 me tanke på hur mycket vi skrattar tsm. Men tyvärr så kunde hon ju inte vara med på vattengympan.

Men men sånt e livet ibland.
Vattengympan va väl inte det roligaste idag, de kunde ha vare bättre, men de va ju inte det tråkigaste direkt heller.


Men de känndes lite konstigt att de va tisdag idag med tanke på att det har vare måndag i mitt huvud.



Ne nu e de snart dags o krypa ner i säng så man orkar med dagen imorron på jobbet och kvällen med träning igen.
Fast imorron e de Cirkelträning på menyn o den e riktigt kul men jag måste ta de lite lungt då när jag kommer till stationen då när vi ska hoppa hopp rep eftersom min hälsena e lite öm fortfarande.
Men den e mycket bättre efter dessa dagar med ledighet =)




Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0