Träning =)

Nu e ja hemma igen sen en stund efter träningen.
Känner mej lagomt trött i kroppen.
fast idag hade ja lite svårt o hänga med i vissa steg som alltid annars sutte klockrent men å andra sidan jag hängde ju med i steg som ja annars brukar kugga på, så jag tror de blev lite ombytta roller idag.

Men vad gör de när man har kul o samtidigt får umgås med sina vänner. ;)

Imorron e de träning igen, men ja vet inte om de blir nån vattengympa, de beror på vem som har de och sen ifall min kompis vill gå på vattengympan.
Sånt som märks imorron när ja mezzar min kompis.


Jag e grymt sugen o gå på Cirkelträningen på onsdag men samtidigt så har ja den där lilla på axeln som säjer att jag borde ta de lilla lugna nu när ja äntligen blive frisk i armen.

Men de e så himla svårt o slita sej när man hittar något som e väldans kul.
Jag får väl försöka o hålla mej i skinnet nu dom här 2 veckorna för sista april går ju bort iom att de e majbrasa o allt.



Men om ja känner mej rätt så blir de lugna hemma kvällar då om de inte dyker upp någe som ja inte vet just nu.

Men de värsta e ju att ja blir ju så förbaskat rastlös när ja vet att de inte blir träning på några dagar eller att de inte blir dom dagar som ja e van vid att träna.
De e som om de kryper i kroppen på mej.


Kanske e de de som kallas abstinens besvär haha




Ne nu orkar ja inte sitta här längre, jag skulle ju bara slänga in ett snabbt inlägg o sen slänga mej på soffa o spela lite wordfeud mot storebrorsan o hans tjej o en o annan tjomme. =)
Så just nu så om ja inte mins helt fel så spelar ja mot 10 pers. =)



Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0