Träning del 3 denna vecka

Idag så va jag iväg på veckans sista pass med gympa och det va riktigt härligt men svättigt hehe.
Men de e ju så de ska vara.

Min arm känns toppen så den värk som jag haft i den har lagt sej men nu e de min förbannade hälsena som inte vill ge med sej riktigt, den tyckte inte om att ja bytte skor. =(
Men nu så e de ingen gympa på 5 dagar så då får den vila.


Nu e ja så
jävla less på att alltid ha ont nån stans rent ut sagt så lite till o jag gräver ner mej. Eller kanske inte då men jag blir så less på att de ska jävlas men snart e de typ sommarlov o då får kroppen vila upp sej tills sommargympan kör igång för man vill ju hålla igång lite fast de e sommar.
För jag e inte en sån som gärna ligger på soffan hela dagarna ne den personen e borta sen länge.

Nu e jag en pigg och frisk fläckt som älskar att röra på mej.
Har alldeles för mycket energi i kroppen för att sitta still även när ja borde gör de. haha.
Men sen så har ja ju även fått mycket resultat iom all denna träning som jag har minskat i kläd storlek och även gott ner massor i vikt ca 13kg o jag börjar trivas med hur jag ser ut, fast ja vill ju ner ca 20 till så jag e nere på det som jag vägde innan jag blossa upp i vikt.


Men de kommer o ta tid och jag låter det ta den tid det tar.
För jag har inte brottom.


Här ska ni få se en bild på hur smal jag en gång var och hur rund jag en gång var.


Kortet e taget på min Konfirmation 2008 i Timrå kyrka
2år innan jag tog studenten på min dåvarande klasskompis student




Detta kort e taget 2012


Ha de gött
På återsseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Ditt sista kort är ju från modevisningen i år. Alltså 2012. Inte 2011

2012-04-04 @ 20:55:37
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

What? Är det verkligen du på den översta bilden? Satan i gatan säger jag bara... Du var så jäkla olik dig. Det kanske bara är för att du är så smal

2012-04-04 @ 21:58:57
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0