Trött, trött och åter trött

Idag så vakna jag 09.00 igen *Suck*.

Iaf så idag blir de tvättstuga 13-16 efter de så ska jag nog kanske ta mej en promenad bort på Ica o handla lite. Annars så har ja inga större planer idag.

Som ja känner nu så önskar ja att de vore tisdag imorron så man fick gå iväg till jobbet o sen iväg o träna på kvällen, för då vet man ju iaf vad man ska göra. =)

Jag har ju mest haft tråkigt denna ledighet för jag känner att ja har så dålig fatasi just nu.
Vill hitta på någe men vet inte vad.

Som ja har tom laddad dvd´n med en film som ja skulle ha sätt nu i 2 dagar men ja har fastnat vid datorn o degat på fejjan.
O så igår när ja väl tog mej i kragen o skulle se filmen som ja matat dvd´n med ja så började ju Harry Potter på 6an så då va ju bara tvungen o se den. haha


Fast de jag mest stör mej på e att dom inte kan visa Harry Potter filmerna i årdning.
För först så visade dom:


Harry Potter och hemligheternas kammare
Vilket e nr 2 i serien

Harry Potter Fången från Azcaban
Vilket är nr 3 i serien

Och sen så kom hoppet med

Harry Potter och Halvblodsprinsen
Vilket är nr 6 i serien


O ikväll så visar dom

Harry Potter och Fenixården som är nr 5 i serien.



Ne nu ska jag ta o plocka ihop alla min tvätt så de e klart tills de e dags o knalla upp till tvättstugan.

Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0