Vad nu då?

Vad ska lilla jag hitta på nu då?

Klockan e inte mer än 12.26 o jag har hunne med från de jag vaknade att först lilla o dra mej i sängen o spela lite wordfeud o sen kliva upp för att ta hand om disken o sen badrummet o sen resten min lilla lya.


Nu har ja inte så mycket att göra, jo jag måste ju boka tvättstuga tills imorron o sen så ska ja ju på ICA en säng för o handla det sista till middagen sen.


Idag på menyn står de:

Ris
Vitlöks ostar (creme Bonjour e osäker på stavningen)
O så fläskfille till de.

O de e ju så gott.

de e nästan som orgasm för smaklökarna. haha






Annars så har ja ju inget o göra idag för de e ingen träning idag eftersom de e klämdag.

Eller som min kompis sa förut eftersom de e klämdag idag e de meningen att man ska klämma på varandra då? hehe



Ne men seriöst just nu känner ja inte för att vara seriös för ja känner mej rastlös o då blir de som de blir, ni får stå ut med mej. ;)


Nu e de bara 9 dagar kvar tills vi ska åka med Cinderella och jag längtar som F*n och efter de så ska vi ut o åka raggarbil med Inbetween o de ska bli skitkul de.

Jag o ett par kompisar va snabba förra året att anmäla oss så vi fick åka med.
O då åkte vi i en Ford Mercury men kommer inte ihåg vilken årsmodell de va.
Men de va som en dröm eftersom man e uppvuxen med raggarbilarna.


Som när jag va lite så åkte vi alltid in till Norrköping 1:a Maj och kollade på Maj-tåget och då e de inget tåg som går genom stan eller så utan det är typ en karavan som går genom stan först så åker alla härliga motorcycklar och sen när dom har åkt så kommer alla raggarbilar och åker förbi o sen en o annan gammal volvo hehe


Men den tiden så kan jag se tbx med glädje.
Min äldsta morbror har vare med och åkt i Maj-tåget med sin Fort fairlane Viktoria som han hade men som han nyligen sålt och skaffat en Ford skyliner plåtcab 1958.

Iår ska jag inte ner o kolla men nästa år så knske ja ska ner de får ja se då men en sak e säkert att åker ja inte ner i Juni nästa år så blir jag lynchad av min syster eftersom hon tar studenten då.

O min stora lillebror han vette tusan när han tänkt ta studenten eftersom han typ byter linje varje år.
Som nu ska han byte lije för 2 gången. så detta e hans 3:e linje på gymnasiet.

O min yngsta bror ska gå barn och fritid nu när han börjar gymnasiet till hösten o på samma skola som våran syster. =)






Bilen som vi åkte med förra året när Inbetween årdnade så vi fick åka raggarbil
Vi började med att åka nercabbat  men halvvägs ut till Åstön så började det o regna men vi kunde ju inte fälla upp taket i farten så vi fick stå ut tills vi kom fram. =)

Ne nu ska jag boka tvättstugan o sen fortsätta göra ingenting. =)


Ha de gött
På återseende






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0