Äntligen helg =)

Nu e de fredag och äntligen helg.
Fast denna dag har gott riktigt fort tycker ja.
Idag på jobbet så ficka jag städa toaletterna igen, men de gick som en dans, eller nästan iaf...
Så de blev ja klar med ganska fort o efter de så städade jag inne på Tallkotten, o de gick med som en dans alltså väldigt fort, när jag var klar med de så var de dags för lunch.
 
Efter lunchen så grejade jag och Inger våran gruppledare lite med en facebooksida som Timrå tial klubb ska ha sen....när vi var klara me de så målade jag på med färg på papperhållaren, men på måndag så ska jag lägga på ett lager till med färg.
 
När jag var klar med allt detta så var de nästan slut på dagen.
 
När ja kom hem så har ja mest tage de lungt och sutte vid min dator och kollat efter mobil skal till min och mammas mobil. O så har jag typ pratat i telefon hela kvällen först med mamma o nu så ringde brorsan så nu har ja smått ont i örat. =D
 
 
 
Snart ska jag över till gubben o bara softa.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0