Äntligen! =)

Idag på jobbet så blev de som alltid typ fika och planering på morron, efter de så tog jag hand om disken när de va klart så kunde ja kopiera upp det sista pappret till vårat fritidsblad men på vägen till kopiatorn så såg ja att min arbetskamrat kopierat ett papper fel så det fick jag kopiera om min arbetskamrat hade kopierat en aktivitet som ska vara på en tisdag på vitt papper istället för blått som de ska vara.
 
Vi kopierar alla aktiviteter på olika färgat papper beroende på vad de e för dag, bara för att alla ska veta vad det är för en dag som aktiviteten ska vara på.
 
När allt detta var gjort så va de dags o plocka ihop bladet och dela ut..
Efter lunchen sen så fick ajg sällskap av min arbetskamrat/kompis upp till OK Q8 för att hämta ett paket, på vägen tbx så slank vi in på Domus och posten för att hämta ut ett annat paket...
 
När de va klart så slank vi in på Swedbank en sväng för jag behövde en ny almanacka som ja kan skriva i för jag råkade dräcka min andra så den va inte så vacker längre och så gick de inte så bra o skriva i den.
Men väntetiden innan de blev våran tur va ju inte så jäkla kul, för de va ju inte så många före oss men tillräckligt för att vi skulle få vänta typ 25 min...
 
 
Men iaf så kunde ja ju inte hålla mej utan va ju bara tvungen att öppna mina paket speciellt det ena för där i var min efterlängtade Onepeace.
 
 
Så nu e jag stålt ägare till en lila Onepeace =)
 
 
OBS!!!!!!! LÅNAD BILD FRÅN CELLBES Klicka HÄR för att komma till sidan
 
 
På eftermiddagen idag så gjorde ja inte så mkt mer än att fixa blad så brukarna kan anmäla sej till aktiviteterna med "Fritiden" för den som är mer nyfiken på vad vi gör så kolla in HÄR
 
När de va gjort så va de dags och fixa lite fika o sen blev vi sittandess tills de va dags o gå hem för dagen typ.
 
Sen ja kom hem har ja inte gjort så jätte mkt, ska snart gå över till gubben o göra honom lite sällskap.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Var är den fina bilden på dig i din dräkt?

2012-08-27 @ 18:45:21
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Jaha, det var alltså med jobbet... Då förstår jag.

Snart ska jag ut och gå en promenad. Hoppas du haft en bra dag. Mvh Jossan

2012-08-28 @ 12:15:49
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0