Badtajm

Idag vaknade jag 10.10 o solen sken så fint och varmt ute så jag satt ute en stund och läste min Allers tidning så vi 12.10 väckte ja min bror för då hade min mage kurrat länge nog tyckte ja o så va de ändå dags för honom att vakna till liv...
 
 
Vi käkade frulle ute på ballis i den varma solen..
När vi käkat färdigt och satt oss i soffan en stund så mulnade de på men de hindrade inte oss från att bestämma oss för att gå bort på Tjärn o bada så sagt och gjort vi bytte om o precis när vi skulle gå så började de o regna men de hindrade inte oss heller så vi lämnade bara handdukarna kvar hemma och så gick bort på Tjärn och badade i några timmar o de va riktigt skönt i vattnet.
 
Fast på vägen till Tjärn så höll iaf jag på att förfrysa i regnet hehe
men när vi väl va framme så va de solsken igen o när vi badat klart så började de och regna..
det regnade när vi gick dit och det regnade när vi gick hem. =)
 
 
Nu så ska jag strax ta cyklen upp på Ica Andersson och handla lite och sen posta ett brev.
Så ska jag fixa med lite mat sen..
 
 
Bror min har bestält Ugnspankaka med sylt =)
 
 
Föresten de bidde ingen träning igår pga att det rgenade så mellan regnskurarna så drog vi på Tjärn och badade istället =)
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0