Centralbadet Norrköping

Igår så var jag, mamma o brorsan Magnus på Centralbadet i Norrköping för dom har ju oxå ett äventyrsbad men synd bara att vi inte visste att den avdelningen va stängd för underhåll....men de gick ju ändå fast de va ju inte lika kul...
 
 
Jag o brorsan badade utomhus för de mästa, inte för att de va varmt i luften men de va trevligt bad iaf, brorsan han va uppe i hopptornet på alla höjder alltså 1-4an o 4an va ruskigt hög men den hoppa han ifrån för att han skulle få en bigmac o co av mamma men han började med att hoppa från 3an för att jag sa att han skulle få 2 cheese och 2 pomme på Donken sen efter badet.
 
Så för mat kan man göra nästan vad som hälst haha
 
Men iaf så hade vi de trevligt på badet i de stora hela, men vi sa de att i November sen när ja ska åka ner hit till Valdemarsvik igen så ska vi åka till Linköpings äventyrsbad o de kommer vi inte att ändra på, för nu har vi ju vare i Norrköping så nu vill vi ta Linköping.
 
 
Men iaf så när vi kom hem sen på kvällen så tog vi de bara lungt, o så kollade vi på Dallas sen på kvällen, själv så tror ja faktiskt att ja kommer o fortsätta o kolla på sen serien för den e ju ruskigt spännande, fast ja inte hängt med från allra första början men å andra sidan så va ja ju bara 6år gammal när serien slutade första gången. =D
 
 
Mina planer för dagen e att när min bror Marcus har drage iväg till sin kompis så ska jag dra ner på ICA o köpa kattmat o sen hem o göra sej iordning för att dra till Norrköping o träffa en kompis sen.
Så ikväller när ja kommer hem så blir de nog film tsm med familjen, vet för tillfället inte vilken film de blir de e sånt som märks.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0