Efter regn kommer solsken

Nu så har de ju regnat i flera dagar med uppehålla några få minuter typ..
Men dom säjer ju de att efter regn kommer solsken och de stämmer ju för idag har de vare uppehåll och solsken har glimtat fram =)
 
så vad har jag gjort denna underbara dag jo typ INGENTING hehe, eller jo jag har lyssnat på musik och löst korsord typ hela dagen...
Eftersom de inte finns så mkt på jobbet o göra nu o alla e lediga på onsdagarna så fick ja lov o va inne på Dagcenter idag så just därför har dagen vare som den vare.
 
 
Men de gör inte så mkt för jag e så jäkla täpt i näsan o snorig o så tänkte ja inte på o ta med min nässpray på jobbet...men men ja får skylla mej själv.
 
När ja kom hem så gjorde ja inte mkt heller utan kolla lite på teven o sen så ville brorsan gå till Tjärn o bada så jag hakade på fast ja badade förståss inte..inte me denna förkylning i kroppen..
 
Men de gjorde inte så mkt att ja inte badade för vi hade ganska kul iaf.
 
 
Så nu snart så ja jag värma på lite käk som ja plockat fram ur frysen.
 
 
Här kommer lite bilder från dagen.
 

 
Timrå Torget idag 8/8-12
 
 
Tjärn
 
 
Brorsan som badar
 
 
Brorsan
 
 
Brorsan
 
 
Mer av Tjärn
 
 
Brorsan under vattnet =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0