Första jobbdagen

Idag så jobbade jag första dagen efter att ha vare ledig i 4a veckor och kan ni tänka er jag överlevde första jobbdagen. hehe
 
Så vad för kul/tråkigt har vi gjort idag...hmm bra fråga vi har typ inte gjort något speciellt eller jo vi har palnerat lite granna av vad som kommer o hända under första och andra veckan på jobbet.
 
Nästa vecka så ska min bror få följa med mej en på jobbet o se vad för kul de e jag gör om dagarna. =)
 
På eftermiddagen idag så satt jag och löste korsord och så försökte Harriet våran gruppledare lära mej hur i hela friden man löser Sudoku men ja vet inte hur mycket som fastnade i skallen egentligen.
 
När ja kom hem så de första jag frågar min bror e om vi ska dra o bada en stund i Tjärn för de har bare så varmt idag, o han va ju inte sen o haka på så sagt och gjort vi drog iväg på Tjärn o va där o badade en stund.
 
 
O nu så väntar ja på att maten ska bli klar sen blir de väl film ikväll o så ska jag spela in Lotta på Liseberg för After Dark ska tydligen va me o de vill jag för allt i världen inte missa.
 
Jag har sätt After Dark live 2ggr och fler ska de bli om ja får bestämma. =)
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska verligen After Dark vara med på Liseberg? Jag har inte för mig det. Jag har bara läst Christer Lindarw

2012-08-06 @ 18:05:31
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Ja, det gör ju det! Fick du mitt sms förresten? Jag behöver ju veta vad vi ska göra på jobbet till veckan när jag kommer dit

2012-08-06 @ 19:01:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Mallanmamma.se

Åh, Sudoku som är så kul! jag älskar att lösa det! =)

2012-08-06 @ 19:48:21
URL: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0