Grattis Morfar

Idag så fyller min morfar 82år och vi ska in till Norrköping och fira honom idag när pappa kommer hem från jobbet.
 
De ska bli jätte kul o få träffa morfar igen för de e ju tyvärr inte så ofta som ja träffar honom fast han inte bor så långt bort från Valdemarsvik.
 
Mina andra planer för dagen: Hmm de e inte många, blir npg bara o ta de lungt, tvätten hänger nere i Torkrummet i tvättstugan så den behöver ja inte bry mej om förrens de e dags o hämta upp den.
Ska väl kanske va så snäll o fixa kaffe tills mamma kommer hem om 30 min ca.
 
Annars så har ja ingen aning om va ja ska hitte på, eller nu ljög ja ju me ja måste ju packa ner mina kläder i väskan tills imorron för då ska jag o mina 2 katter åka hem till Timrå igen, o så måste ja ju in i duschen så ja inte kommer till morfar o lucktar skunk. =D
 
 
 
Här är smörgåstårtan som mamma har gjort till morfar:
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Välkommen tillbaka till Kära Timrå.

Jag tror Timrå har saknat dig, när du varit borta alltså!

2012-08-24 @ 11:43:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0