Halv slö dag

Idag så jobbade jag bara halvdag eftersom nästan alla på mitt jobb va lediga idag o ja hade inte så mkt o göra, så jag hjälpte Ewa i köket lite granna, med att fixa några brickor till maten o sen skalade ja några morötter.
 
Annars så gjorde ja inte så mkt utan ja tog de lilla lugna.
Efter lunchen så drog ja iväg o träffade en kompis som ja inte träffar så ofta, men när vi väl ses så e som om tiden flyger iväg, fast vi hinner så mkt på den tid som vi ses så känns de ändå som om tiden går för fort =(.
Men som tur e så finns ju både facebook o mobil, så man e ju aldrig för långt bort på så vis. =).
Vi har vare vänner i ca 4-5år men de känns som om vi skulle ha känt varandra sen ja typ hela tiden.
 
Annars idag så har ja inte gjort allt för mkt utan mest tage de lilla lugna o njutit av solen.
 
Igår så följde min bror med mej till jobbet o de va riktigt kul, vi drog iväg ut till Söråker och Båtmanstorp och fortsatte och fotta grejer.
 
Först när vi kom dit så hände de inte så mkt men efter en stund så kom en av "Gubbarna" ut med en påse med ett kubbspel i så jag, brorsan och en jobbarkompis spelade 2 matcher var av ena vann brorsan som spelade ensam i sitt lag andra van jag o min jobbarkompis.
 
Efter de så gjorde tog vi de lungt en stund innan vi såg att dom även tage ut en piltavla med några pilar, så de roade jag o brorsan oss med ganska länge.
 
Lunchen käkade vi på Pizzeria Lazola (?) o de va ju inte helt fel.
Visst de e ju inte världens godaste mat där men de duger gott o väl.
 
När jag o brorsan kom hem så bytte vi om till badkläder och gick bort på Tjärn o badade en stund.
Ganska så kallt i vattnet men de går fortfarande o bada, men efter att brorsan åkt hem så tror ja inte de lär bli nå mer bad för min del iår iaf inte utomhus.
 
 
 
Här kommer lite bilder:
 

 
Lunchen vi käkade i måndags =)
 
 
Bollen fastnade på väggen
 
 
 
 
Snygg skylt vad betyder den? haha
 
 
 
 
 
Brorsans boll
 
Medans brorsan badade så badade jag bara fötterna
 
 
 
Tjärn
 
 
Tjärn
 
 
Tjärn
 
 
Timrå torget igår 14/8-12
 
 
Timrå torget igår 14/8-12
 
 
 
 
 
 
Inne i stugan där tapetserade man väggen med tiningar 1993-1994 
 
 
Brorsan hade tur som "Nästan" träffade mitten från 4-5 meters avstånd från tavlan
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0