Hej hopp!

Idag så var dagen inte så tråkig som ja trodde den skulle bli, för 2 av mina arbetskamraters personal på serviceboendet var sjuka så dom fick lov att jobba idag o så så stannade våran personal som egentligen skulle ha jobbat på kommun idag kvar på jobbet tsm med oss 3.
 
 
Så vad för kul har jag gjort idag? Jo jag har klipt ut en j***a massa Hälge historier ur sundsvallarn och så har jag "friserat" spel kort till Trail klubben.
Efter sen blev de en promenad till Kommun en sväng för o skicka iväg några fritidsblad.
Väl tbx på jobbet så gjorde fortsatte vi o "frisera" korten med det mena att ja vi klippte dän lite plast på sidorna av korten för dom e ju inpalstade.
 
Efter lunchen så städade jag toaletterna på jobbet eftersom vi inte har någon städerska längre, den vi hade har tyvärr slutat och våran vikarie som vi hade hon har ett annat jobb nu.
Så vi får lov o städa själva så gott de går.
 
 
Efter de så fortsatte vi och klippa till korten.
Så de e typ vad som hänt på jobbet idag.
 
Men värre kunde de ha vare. =D
 
 
Här kommer bilder som ja lovade om ja fick lov av hon som tage bilderna.
och nu så har jag fått lov av henne och lägga upp bilderna. =)
 
 


 
 
Här i planet så sitter min kompis pappa tsm med en till =)
OBS!!! LÅNADE BILDER  AV MIN KOMPIS MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0