Kalas =)

Idag så vaknade ja nån gång jätte tidigt på morron vet ej vilken tid de va men de måste ha vare nån gång efter 5 iaf för att mamma var vaken då....men iaf så var de alldeles för tidigt att kliva upp så ja va bara på dass (toa) o sen gick ja o la mej igen o vakna då denna gång 11.30.
 
Denna dag blir en lugn dag, har inget palnerat än iaf.
Mina syskon har vare i skolan idag o pappa jobbar så nu e de bara jag o mamma hemma.
 
Igår så var vi hemma hos min syster o hennes kille på kalas för deras lilla dotter som fyllt 1år.
Då blev vi bjudna på tårta, bullar, o kakor.
 
Det var riktigt mysigt på kalaset och lilla Stephanie blev jätte glad för sina precenter som hon fick.
Hon fick en läragå bil, en bok med olika djur i, en liten boll me figurer på, en lampa som ser ut som en polisbil typ den från filmen "Bilar" o så fick hon lite kläder.
 
 
När vi kom hem sen på kvällen så gjorde vi inte så mkt, utan tog de lungt innan vi skulle skjutsa hem Sonja som var på besök hos oss och även var med på kalaset hos syrran.
 
Ne nu ska jag ta o göra lite annat.
 
Kan tyvärr inte lägga in några bilder under denna vecka jag e hos mamma för jag har glömt kablen hemma som är till min kamara, kanske att jag kan lägga in nån från mobilen om vi har tur.
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Vad roligt att ni varit på kalaset. Hoppas det blev uppskattat

2012-08-20 @ 16:50:43
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0