Hemkommen från Norrköping

Nu e jag hemkommen sen en stund från Norrköping..har vare med min kompis Carro.
Vi gjorde inte så mkt utan gick mest omkring och fönstershoppade, men de va minst sagt lika intresant de för man behövder ju inte alltid köpa de man ser. =)
 
Fast nu längtar ja som satan tills jag får hem min Onepiece, beställde en från Cellbes.
 
En sak som va rätt kul när vi var inne i Norrköping o skulle gå in på Gottoteket för Carro skulle berätta att hon träffat på en av våra gamla lärare för ett tag sen men ville att ja skulle komma på vem de va men ja fatta ju först inte så då börja hon sjung 1, 1 och kom ja ju på direkt vem de va för de finns ju en låt som ej är rumsren som börjar just så men iaf så när hon tystande o jag fattade då började killen i kassan o sjung på Carola´s "fångad av en stormvind" o vi bara gapskrattade för de va ju inte alls den låten som vi tänkte på.
 
 
Innan jag skulle ta bussen hem så tog jag denna underbara bild =)
 
 
En av Norrköpings nyare spårvagnar
 
O så hade ja ju turen att få åka en sån här buss hem =)
 
 
Fast på denna buss står de fel tur nummer för jag åker med 46:an.
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0