Hemma hos mamma igen =)

Hej mina kära läsare!
 
Förlåt att jag har vare frånvarande några dagar men jag har inte haft tid eller ork att uppdatera någe.
 
men nu tänkte ja iaf slänga in ett litet inlägg.
 
 
Igår så var jag o brorsan på Selånger marknad, och där käpte ja lite smått o gott, bilder kommer senare.
Vi var inte hemma förrens vid 21.45 ca o när vi kom hem så ville brorsan spela lite tsm me gubben, o efter de så kollade vi på 1½ film innan de va dags o gå hem o krypa ner i säng så vi skulle hinna o sova någe innan de va dags o kliva upp, de bidde ca 3 timmar sömn så idag har man inte vare världens piggaste men dagen har funkat ändå för vi har kunnat sova på tåget ner mot Norrköping.
 
 
Men iaf så klev vi upp 05.45 för att hinna med oss innan vi skulle ta färdtjänst till tågstationen i Sundsvall, för att sedan åka ner till Gävle och byta tåg där som skulle ta oss till Norrköping där mamma hämtade upp oss.
 
Sen när vi var nästan hemma så fick vi ett infall och ta en sväng till min morbror och moster o hälsa på. =)
De e alltid lika kul o träffa dom, o där blev vi klar i några timmar innan vi åkte hemöver.
 
 
O sen vi kom hem har vi inte gjort så jätte mycket iaf inte jag.
Ska snart ta och käka lite kvälls mat o sen e de Zzzz dags.
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0