Ny skylt =)

Idag på jobbet har de vare lungt i som vanlig årdning.
Har inte gjort så jätte mkt idag men de har funnits jobb hela dagen...
 
Som jag har grundmålat en hållare till en hushållsrulle.
O så gick vi igenom några repotage som mina arbetskamrater har klippt ut ur Sundsvallsas tidning.
 
Jag o Maggan satt o jobbade lite granna med inventeringen av Båtmanstorpet, alltså vi skrev in texten i databasen, o nu e de riktigt kul o hålla på med datorn för vi har fått låna en nyare dator o ingen stenålders som vi hade förut, enda nackdelen med "nya" datorn e att vi inte kan reglera volymen och fråg mej inte varför för det har ja ingen aning om.
 
Efter 2 fikat så plastade ja in några bilder som vi ska visa upp sen när vi ska ha Socialtjenstens år igen.
alltså vi ska då redovisa vad vi gjort med pengarna som vi fick.
 
 
 
Här kommer några bilder från dagen:
 


Bilderna e tagna av min kompis Jossan
 
Min kompis Jossan passade på att fotta mej när jag satt o målade pappers hållaren
 
Och nu har "Herr Gårman" fått sej en fru "Fru Gårman" denna skylt fottade Jossan i Vivsta vid Torget.
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0