Regn, regn och åter regn

Idag så har de typ regnat från de ja vaknade o fram till nu med små uppehåll, tycker synd om mina kamrater som ska ut o träna i detta härliga regnväder =P
 
 
Själv ska ja inte gå på träningen för ja känner mej små förkyld o mitt öra jävlas med mej, de känns ungefär som när man har fått vatten i örat som du inte får ut så de ligger o trycker mot trumhinnan o de gör små ont...
 
Men iaf skall icke klaga för de finns dom som har de värre.
 
Så vad har ja gjort idag då, de e inte möe...men dom första 2 veckorna så brukar de inte hända speciellt mycket. Så idag var inget undantag.
 
Vi satt o snacka en hel idag på förmiddagen o på eftermiddagen så gjorde vi inte så mycket mer än att vi tog en tripp till Lögdö och hälsade på våra kamrater där ute.
 
O så tog vi en titt in på loppisen där och de fanns inte just någe som ja ville ha.
Så jag handlade inget denna gång.
 
Vi tog även en titt in i gamla ladugården där dom gjort så fint, så de e kanappt att man kan tro att de e en gammal ladugård.
 
När vi var klara där ute så släppte mina kamrater av mej hemma och dom åkte vidare till jobbet för o hämta sina grejer o så fick dom me sluta.
 
 
När ja kom hem vid 15.00 så låg min bror fortfarande under täcket i soffan.
Så efter en ca ½ timme så gick han upp ur soffan för o kolla vad vi skulle käka till middag o ja fixade med disken.
 
De bidde pomme och fiskpinnar =)
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 

 
Imorse när ja va på g till jobbet och solen skiner så fint som ni ser haha
 
 
Nu börjar de hämda lite saker igen på Timrå torget 7/8-12 
 
 
Timrå torget 7/8-12
 
 
Tjärn där jag o brorsan brukar bada =)
 
 
Lögdö bruk
 
 
Inne i en av dom gamla ladugårdarna där dom gjort de snyggt
 
 
Bild på mej tagen idag när vi var på Lögdö =)
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du tyvker synd om dina kompisar som ska trna idag. Vad menar du?

2012-08-07 @ 18:46:35
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Linda

Hej!
Träning blev det, skönt med lite regn då man är så varm. Hoppas vi syns till hösten:)

Vad fin du är på kortet!
/ Linda

2012-08-08 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0