Sista semesterdagen

Idag så vaknade jag vi 10.10 tror ja klockan va...
 
Men iaf så va de härlig sol ute när jag vaknade så jag bestämde att jag o brorsan skulle käka frulle ute på ballis (balkongen) idag i den gassande solen.
 
Men tyvärr så blev inte den solen speciellt långvarig men men man fick njuta av de lilla man fick.
Men iaf så han vi med o bada en stund i Tjärn innan brorsan såg blixten borta på andra sidan vid träden, så  då va de bara o kliva upp ur vattnet för ingen av oss hade nån lust att bli kokta idag (inte för att ja vet om blixten skulle få för sej o slå ner).
 
Men ändå tar man de säkra före det osäkra =)
 
Nu så har vi käkat en sen lunch de blev grillkorv, bacon, och ägg o de va riktigt gott.
 
Annars så har ja ingen aning om vad som händer o fötter idag.
 
 
 
 
Taget från min balkong imorse när solen sken. =)
 
Tack Jossan min kära vän för att du skicka upp lite sol till oss från Mölle i skåne =)
 
Du kan läsa hennes blogg HÄR
 
 
 
Vill ni läsa mer om vad jag gör så finna ja även på Twitter =) 
Klicka HÄR för att komma till mina sida =)
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0