Sommarvärme

Idag så började dagen ganska segt för ja va så jäkla trött när klockan ringde och så blev de tillfälligt avbrott på radion så ja kunde inte lyssna på rixmorronzoo =(
Så därför så blev inte dagen som den brukar men de gör inte så mkt för del så blev min bror ganska pigg på vägen till jobbet idag så han prata örona av mej, ja eller nästan. hehe
 
O sen på vägen så mötte vi en som vinkade till mej men ja såg först inte vem de va, man e ju ganska närsynt hehe men efter en stund så hajade ja till när ja såg vem de va. =)
 
På morron e ja oftast som en zombie o går ofta i mina egna tankar med musik i örona.
Men eftersom min bror va me så försökte ja va lite mer vaken än normalt. haha
 
Men iaf så drog vi iväg till Söråker på ett ställe och inventerade o där så var vi o fottade en massa grejer o så hade vi ju solen på vår sida med jämna mellanrum så de blev riktig sommarvärme.
O så gjorde vi lunch på stormkök, så vi har haft de riktigt mysigt idag =)
 
Imorron ska vi tbx till de stället och fotta mer saker.
 
 
O nu ikväller har man inte gjort så mkt mer än att softat o så käkat hallonpaj. =)
Måste ju passa på o festa för snart e de slut på den fronten eller iaf under veckorna för de e ju inte så långt kvar innan gympan startar o sen så måste man ju komma in i sina gamla vanor och hålla godakerna till helgen.
 
 
 
 
 
Ne nu ska jag låta min bror få datorn igen =)
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0