Dag 1 - Om mig

Jag är en tjej på snart 27 vintrar.
Jag bor i en 2a tsm med 2 katter.
Tränar med Korpen 3-4 dagar i veckan, och trivs med livet.
Jag jobbar på ett ställe som heter Tallkottens Resurscenter.

Älskar raggarbilar för att ja tycker att dom e snygga och häftiga.
Dom sticker liksom ut i mängden av alla dessa "svenson" bilar.

är ju själv en sån som gärna sticker ut ibland mängden, är alltid mej själv och följer inget mode utan går i dom "trasor" jag känner för. =)

Älskar starka färger gärna pastell färger och neon färger e me snyggt.


Ähh nu kommer ja inte på mer att skriva så e de någe ni undrar över så e de bare o fråga.


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är inte ensam om att heta Ninjafisken... Kolla här



http://sv-se.facebook.com/ninjafisken



Mvh Jossan

2012-02-08 @ 13:13:19
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0