Dag 12 - Min fritid

Ja vad gör ja på min fritidå?

Jag tränar med korpen 3-4 ggr i veckan.
Och då e de:

Medelgympa
Core
Vattengympa
2 olika pass med Cirkelträning

Och jag trivs mycket bra med det livet.
Sen jag började med korpen så har ja gott ner minst en 10kg

Annars när jag inte tränar så tar ja det lilla lugna och tar dagen som den kommer.
Är o ibland med kompisar och är ibland även med Fritiden.

På Min semester åker ja alltid ner till mamma, pappa och mina småsyskon.
Dom bor fortfarande nere i östergötland.

De e bara jag och min storebror som har lämnat Östergötland.
Min storebror bor i Örebro och jag i Timrå. =)



Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0