Dag 2 - min familj

Min mor o far och alla syskon utom min storebror och lillasyster bor nere i Valdemarsvik.
Medans jag själv bor här uppe i Timrå, har gjort de nu e 6, 3år nu.
Min syster bor i Tryserum o Storebrorsan i Örebro.

Min syster har en liten bäs och min Storebror har en stor bäs.
Eller snare dom både e ju snart stora, för båda 2 fyller ju 1år iår.
Syrrans i Augusti och brorsans i Mars.

Och idag så blir strebrorsan "gammal" hehe han fyller nämligen 32 idag.

Stort grattis till honom idag!

Själv fyller jag inte år förrens på tisdag då det är "Alla hjärstas dag"

Fast vi e ju inte speciellt utspridda i våran familj.

Storebrorsan, jag och syrran i Februari

Pappa, Mamma, Flinta (Syrrans kille), Madde (Storebrorsans tjej) och Jennifer i Mars

De e typ bara nest yngsta brorsan som har en egen månad.
Och han fyller i September.

Sen i Juli har vi ju båda mina mostrar och min yngsta lillebror.


För den som undrar så har jag 4:a syskon

3 bröder och en syster.


ne nu ska ja äta frukost o även kanske hoppa i lite kläder, för jag fryser om fötterna.
Sitter ju här i morronrocken. ;)


Ha de gött
På återseeende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0