Dag 4 - Mina måsten

Jag fattar inte riktigt vad som menas med frågan.
Men jag antar väl att de sånt jag bara måste göra fast jag egentligen inte behöver.

Andra måsten har jag hur mycke som hälst av. Hehe =)

Sånt jag måste göra innan jag e "nöjd".

Hmm, jag bara måste smörja händerna innan jag går o lägger mej bara för att annars kan ja inte sova.

Jag måste ha radion på om nätterna för annars blir de för tyst.

Måste ha mobilen vid sängen, för annars blir ja galen. hehe

Några andra måsten har ja väl inte, eller snarare jag kommer inte på några just nu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andra måsten har ja väl tusentals av typ, eller kanske inte riktigt så många då.

Som tex, måste ju rensa kattlådan varje dag

Tvätta minst en gång i veckan

Bör väl städa och diska minst en gång i veckan


Ja de väl som med allting annnat.
sånt man bara måste göra för att man ska trivas.


Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Förlåt nu läste jag fel. Tyckte det stod att du måste städa och diska minst en gång i månaden. Men sedan läste jag och det blev rätt.



Mvh Jossan

2012-02-13 @ 18:05:54
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fin måndagskväll! :)

Vad gör du?

2012-02-13 @ 18:55:53
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0