Dag 5 - Mina kompisar

Jag har några kompisar här uppe i Norrland och så har ja några kompisar i Norrköping.
Och så har ja ju en kontaktperson med, henne har jag haft sen 2008.

När ja bodde hemma hos mamma så hade jag en annan kontaktperson som jag hade i 5år ca.
Henne brukar ja träffa ibland när jag e nere och hälsar på mamma.

Brukar ju så klart försöka träffa alla mina kompisar när ja e nere.
Men de e inte så lätt me tanke på att de e så förbaskat dyrt o åka med östgötatrafiken.
O sen så e de ju de att mina komppisar bor i Norrköping o mamma i Valdemarsvik.
Däremellan e de 5 mil, så de e ju ingen sträcka man vill gå direkt.




Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Härligt härligt :D ja absolut, helt perfekt :)

2012-02-14 @ 16:17:54
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Ja ellerhur :d

2012-02-14 @ 16:20:13
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0