Glader =)

Idag e jag extra glad just för att det är min dag. =)
Idag blir jag gammal, hela 27år hehe

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg för jag e e i skolan just nu.
Fast denna dag har ju vare bra ändå, vaknade som vanligt före klockan men ville inte kliva upp innan den ringde, för att de e så skönt o ligga i sängen på morron.
Fast allra bäst e de när man måste kliva upp. hehe
Alltså jag menar att sängen e som alla skönast när man måste kliva upp.


Idag på förmiddagen så har vi vare på Birsta med våran lärare som vi har i Barn och ungdoms kursen.  På birsta så va vi först inne på ToysRus för att kolla vad som var typiskt  killar och vad som är typiskt tjejer.


Och vi kom fram till att det finns ca 52 butiker för tjejer och 32 för killar
Men då e de ju några som är för både killar och tjejer.
Det va väldigt intresant.


Ne om ja kanske ska ta och plugga lite engelska istället för o sitta här. =)


ha en riktigt fin Alla <3 dag

På återseende





Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Ville bara tipsa dig om en awsome sida: http://florinas.blogg.se/2012/february/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html#comment



glad alla hjärtans dag, hoppas du får en toppen dag!:)

2012-02-14 @ 14:27:45
Postat av: Jossan

Tjena. du tycker att det är allra bäst när man måste kliva upp... du skrev just det



själv tycker jag tvärtom

2012-02-14 @ 15:14:55
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0