Go morron!

Idag så vaknaqde ja redan vid 08.00 för att ja va så himla kissnödig.
De e så förbannat jobbigt att vakna av just den anledningen, jag gick o la mej igen efter att ha vare på toa men tror ni att ja lyckadess somna om då? Glöm det, så jag gav upp efter att ha legat i sängen ungefär en ½ timme.


Så idag ska ja väl ändå få arslet ur vagnen och städa min lilla lgh.
Måste diska o sen ta en sväng om med snabeldraken och även ta o plocka undan andra saker som ligger lite här o var. hehe

Så man kan säja att ja e en riktig slarver hehe och de har ja vare typ sen ja va liten dock inte lill liten för då va jag pedant istället eller iaf va mamma säjer, synd bara att ja lyckades växa ifrån det. =/

Jag gillar inte att de e stökigt men ändå så kan ja inte hålla iordning på mina saker.
Ja minns när mamma och min lillebror va uppe hos mej för några somrar sen och hälsade på, då va mamma o brorsan så snälla och piffade till min lgh och ja hann bara komma hem från jobbet så såg de ut som 7 svåra år och ett nöd år igen. haha.

Eller kanske inte så illa då men näst intill iaf. =D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår så hade ja inte så mycke tid över att uppdatera bloggen eller jo de hade ja men ja orkade inte.
Jag vaknade vid 11 nån gång och som vanligt så låg ja i sängen och surfade lite granna med mobilen innan ja klev upp.

Och på Fejjan så hade en av mina vänner skrivigt att dom hade klädloppid på In between igår så då ringde ja en kompis så vi gick dit tsm och där hittade ja en ny plånbok en riktigt snygg sådan, behövde en ny sådan då min rosa håller på o ramlar isär hehe.
Och så hittade ja ett par träningsbyxor med.

Behövde ju ett par andra eftersom ja bara krymper ur mina kläder, så snart har ja väl inget as kvar hehe.

Fast på ett annat sätt så e de ju skit bra att ja går ner i vikt och krymper ur mina kläder för då får ja ju en bra anledning till att köpa nya kläder. =D

Men än så länge har ja lång väg att gå.
Vill ju ner minst en 20kg till.
Men de får ta den tid de tar att gå ner dessa kilon, jag har ingen brådska.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mina planer för denna dag e att först och främst ta itu med städningen sen dejta duschen en stund o sen ta en promenad bort på byn för att handla lite granna till middagen.


Idag blir de:
Fläskfilé med Creme Bonjour (osäker på stavningen) vitlök
och så ris till

Och de e ju så lätt att göra iordning och riktig lyx mat iaf tycker ja de. =)


För den som e nyfiken att tästa så.....

Skär fläskfilén i lagom bitar
sen e de bara att steka
Koka riset
Smält ostarna i stekpannan


När allt e klart så blandar du allt i en bunke sen e de bara att servera. =)

Ett busenkelt recept som min kusin lärde mej för många år sen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gårdagens Melodifestival tyckte jag va riktigt bra.

Mycket bättre än förra omgången då ranelid och Sara Li gick vidare.


Mina favoriter i denna omgång var:




Charlotte Perrelli



Dynazty



Lisa Miskovsky




Danny Saucedo


Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Den här videon måste du se och sedan kommentera för fasen.



Denna tjej tror att hon är bättre än alla andra, eller verkar tycker det i alla fall.



http://isssasvlog.myshowroom.se/varfor-ar-jag-sa-perfekt/



Jävla dåliga argument hon har. Jag har kommenterat och kolla gärna in min kommentar.

2012-02-26 @ 11:55:14
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0