Go morron!

Eller nästan go lunch! hehe
Klockan e ju lite över 11 så de e ju snart lunch time, men inte för min del.
Jag vaknade första gången vid 8 men orka kliva upp då.
Så jag somnade om efter en stund o vakna sen strax över 10.

Älskar när ja får sova ut på morron.
Är ju direkt ingen morron människa, har aldrig vare de.
Men ja brukar pggna till när ja kommer upp ur sängen.


Igår va de absolut ingen bra dag fram till klockan 17.50 ca.
Tyckte bara att allt gick åt helvete då.
Men vid 18.00 ca så for ja hem till en kompis där vi hade ett litet knytkalas.
Så jag kan sja att kvällen räddade min dag.


Vi hade de riktigt mysigt där o så löste vi några världsproblem som vi stoppade ner i våran debattsoffa hemma hos henne. hehe
Ne vars men vi brukar dikutera lite världsproblem o de e rätt kul faktiskt för vi kan komma fram till mycket bra.
Man kanske skulle bli en sån där fritids politiker. =)


Uch va trött ja e fortfarande, kanske ska ta o käka lite frukost o sen slänga sej på soffa under en filt o vänta på att de ska bli kväll nån gång så man får se Melodifestivalen.


Ikväll så har ja typ bara en favorit o de e Timoteij, ja eller ja tyckte deras låt va bra som va med förra gången i Melodifestivalen.

Men iaf så tror ja på dessa 2 ikvällens Mellodifestival:



Andreas Lundstedt





Timoteij, Hoppas att dom e lika bra iår som förra gången dom va med i Melodifestivalen.




Ha de gött mina vänner
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

hejsan han heter Andreas Lundstedt, inte Lindstedt som du skrev :)



Hoppas du mår bra annars. Mvh Jossan

2012-02-11 @ 16:00:56
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0