Gympan =)

Alltså ikväll vet ja inte vad de tog åt mej alltså för jag har skrattat åt typ allt ikväll.
Har inte alls kunnat hålla mej och när jag skulle försöka sluta skratta jag då fick ju så klart värsta skratt anfallet.


Så jag tror nästan att folket som va med på gympan undra vad de va som va så himla kul.
De e ju knappt att ja vet de själv.

Som va e de för kul när ledaren säjer att vi ska byta ben och jag säjer till min kompis breve mej att: Med vem?

Alltså jag har ingen aning om varför jag fick sånt infall av skratt.
Jag skratta åt allt praktiskt taget så man kan ju undra om de va någe annat i mitt vatten som inte skulle va där. ha ha ha

Men väl efter passet och allt så va de ju lungt ända fram tills vi skulle stretsha på vattengympan men då först hade ja ju skäl till att skratta men sen så sa Cathrin (ledaren) att nu har vi bara nacken kvar och jag bara börjar tok skratta och kunde inte sluta så jag tom smittade mina kamrater runt omkring mej med mitt skratt.

Men bilden jag fick i huvudet när Cathrin sa de..de va typ som om hela kroppen va borta och bara nacken kvar, hel sjuk bild alltså.

Men det hon mena va ju att vi bara hade nacken kvar att stretsha.
Men iom att ja inte kunde sluta skratta så kunde ja ju inte stretsha nacken.




Ha de gött mina kära läsare
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jo, det har du så rätt i min vän. Varför ens visa det och inte över huvudtaget ha en censur över det hela så man inte ser vad hon håller i?

2012-02-28 @ 21:55:30
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Grattis du blev dagens blogg hos mig!

http://mynameisjossan.myshowroom.se/dagens-vinnare-blev/



Nu får du inte vara med och tävla i dagens blogg mera.

Du får ge plats åt en ny lycklig vinnare.



Mvh Jossan

2012-02-29 @ 13:55:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0