Hej hopp i lingonskogen

Denna dag har gott ganska fort.
På förmiddagen så hade vi yoga och de va lika skönt som alltid.

Efter lunch så har jag kopierat framsidan till vårat Fritidsblad.
Och skrivit namn på dom så vi vet att alla får ett sen när vi häftar ihop alla blad.
O så har vi haft en litet möte och kollat igenom dom priser som vi ska ha till länsdansen i Maj.

Annars så har de vare lungt.

Sen jag kom hem så har ja inte gjort allt för mycket.
Mest bara slappat.
Ska ju iväg på gympa sen och de ska bli riktigt härligt, men ja måste fortfarande ta de lite lungt med handleden, vill inte belasta den så jätte mycke än.


Gu va trött jag blev då, kanske ska slänga sej på sofflocket en stund och spela lite Wordfeud.
Nu spelar jag mot 14st så jag har ju lite o göra emellanåt =)


Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0