Hej hopp!

Idag så fick jag sluta lite tidigare på jobbet för att ja ska på gympa ikväll igen =)
Fast ikväll e de cirkelträning med mycke kondition, o de har ja bristvara på tyvärr, så jag blir ju anfådd väldigt fort.


Men ja kämpar på i min takt o får vila ibland lite extra men jag tycker att de e så kul och jag jobbar på att få bättre kondition.


Jag går som sagt med Kopen här i Timrå och då kör jag Gympa måndagar, Core & Vattengympa tisdagar, Cirkelträning varanan onsdag och Cirkelträning på Torsdagar.

Och jag trivs som fisken i vattnet med dessa pass.
Vi har världens bästa ledare (eller iaf enligt mej) =)
Alltid glada och possetiva och e jätte duktiga på o pucha på så man orkar lite extra.

Jag är nu inne på min 4:e termin med Korpens gympa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------



O idag när ja kollade min mail lite snabbt så såg ja att ja fått mail från min kompis Jossan (mynameisjossan.myshowroom.se) och hon har skrive en jätte fin dikt till mej.
Och då blev ja riktigt rörd.

Och du Jossan ska veta att du e med en äkta vän som ställer upp och finns där för en. <3
En vän som du e mer värt än guld o diamanter.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars idag så blir de väl inte så mycket att göra, tänkte bara slappa o så självklart spela lite wordfeud innan de e dags att ta bussen bort till simhallen.
Vi ska ju inte va i vattnet o ha Cirkelträning utan i en gympa sal, men vi går genom simhallen o till gympa salen.

Hmm vet inte riktigt vad ja ska skriva mer, då kanske de e bara att stänga ner för stunden o sen ta o värma på maten så ja hinner att äta i lugn o ro.

Idag e de en tjej som heter Linda som är ledare för Cirkelträningen idag.



Om ni e nyfikna på vilka ledare vi har i Timrå Korpen så finns dom öven på Facebook.
Även shema finns där om de e nån i närheten av Timrå som e sugen på att gå med.


Ha de gött
På återseende.





Kommentarer
Postat av: morningtwinkle

nice blog :)

2012-02-01 @ 15:58:20
URL: http://www.morningtwinkle.blog.com
Postat av: Jossan

Denna underbara tvåbarnsmamma skriver om sitt liv med ina barn

och så vidare.



Hon har en dagenblogg och det innebär att man

kan skriva i inlägget här under, jag är med

och så är man med och tävlar om att bli

dagens blogg hos henne och få fler läsare

till sin blogg.



http://mariaenliten.blogg.se/2012/february/dagens-vinnare-dagens-blogg.html?_tmp=06ab51976f88b462d2a7de5ab82d37da26f4f4da



Tänkte bara slänga iväg ett tips till dig om det.



Mvh Jossan

2012-02-01 @ 17:14:12
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0