Hej Svejs!

Igår så bidde de en toppen kväll.
Rätt låtar gick vidare, men ja blev lite besviken på Andreas Lundstedt´s låt.
Timoteij lika bra som jag hade hoppats på.

O igår så bidde de även rätt mycke vin med så man blev lite små rund under tassarna. ;)
Men jag har iaf inte ont i hårbotten idag o de e kalas de.




Gubben drack öl o jag vin, o så delade vi på chiospåsen. =)


Mina favoriter i gårdagens tävling var:



Timoteij



David Lindgren



Mimi Oh



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Annars idag så ska jag bara ta de lilla lugna, o sen tvätta 16-19 idag, sen blir de Bingolotto
Efter de så har ja ingen aning om vad ja ska göra, men de blir väl att tomglo på dumburken.
Men har iaf bestämt mej att senast 22.30 ska ja ligga i sängen.
Jag har värsta problemen annars att komma isäng när ja borde.


Jag vill att de först o främst ska bli måndag kväll, för jag då e de gympa igen.
O sen så vill ja att de ska bli onsdag för då ska jag till optikern o kolla synen, o då får ja min dom om jag behöver strakare glas eller om det är oförändrat.

Är synen oförändrad så behöver jag bara byta ena glaset i mina gamla bågar.
För eftersom jag har brytningsfel på vänster öga så har jag sämre syn på de ögat.


Jag har typ haft glasögon till o från sen jag va liten.
Kommer inte ihåg när ja fick mina första brillor men ja va väl en sådär 8-10 år
Sen slapp jag glasögon under tonåren men fick glasögon igen 2006 och sen dess så måste jag ha dom jämt.



Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ont i hårbotten, det kan man ju få av förmycket sprit har jag ju hört. men inte för att jag vet ngt om det. Jag är lestadian, nej inte riktigt, men typ. hehe

2012-02-12 @ 13:04:23
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0