Hellu!

Nu har ja typ legat på soffa hela dagen, har typ inte orkat göra någe vättigt förrens nu när ja tänkte att ja äntligen skulle ta tag i beget med disk som jag samlat på mej.


Men innan jag ska ta tag i det så tänkte jag byta musik i min stora MP3.
O så klart slänga in ett snabbt inlägg här.

Så idag gör ja inte många knop, orkar liksom inte.

Jag spar på den lilla energi jag har idag tills ikväll när Mello går av stapeln.
Kanske att man tar sej ett gals vin om lusten faller på.


Ne nu ska jag ta tag i de jag skulle.

Ha de gött
På återseende




Min Mp3 som ja ska byta musik i.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej svejs. Nu är mitt liv på topp. Jag har fått en ny glöd. Jag ser ljust på tillvaron ännu en gång. Jag mår som jag förtjänar. Snart dags för festivalen. Längtar som fasen. Popcorn och underhållning på TV, kan det bli bättre? Knappast

2012-02-11 @ 19:16:14
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0