Jobbet

Just nu har vi lunchrast här på jobbet, o ja sitter här o slänger in ett snabbt inlägg.

Känner mej inte så pigg idag, har även lite små ont i bollen.
Så de e känns skönt att de inte e nån träning för min del idag.

Så när ja kommer hem så ska jag slänga mej på soffan o bara softa idag.
Måste ju samla på mej lite energi så jag orkar med träningen imorron.


De tog ganska mycke energi o städa nu på förmiddagen.
På onsdagarna på förmiddagen så städar jag tsm med våran städerska för att ja ska ha någe vättigt o göra när typ alla andra på Tallkotten e lediga.

Ja alla e juinte lediga men mer än hälften e de iaf. =)
Vissa har de lyxigt. =)


Ne nu ska ja ta o gå läsa något istället för ja orkar inte sitta mer vi datorn just nu.

Ha de gött
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0