Less

Jag blir så less på mej själv ibland när jag vet att ja måste lägga sakerna på samma ställe som alltid för att veta vart jag har dom.


Denna gång så har jag lyckats med att lägga min tvättstuge bricka på någe bra ställe.
O jag har inte en blekaste aning om vart jag kan ha lagt den.
Så imorron måste jag gå till Timråbo och kolla om jag kan ha tappat den när ja tvätta mattan i söndags och nån vänlig prick kan ha lämnat in den där.

Annars så har jag ett litet problem.
Jag kommer ju inte in i tvättstugan utan den brickan.

Suck pust stånk och stön.


Aja nog om de, annars så idag så har ja vare i skolan och de har väl gott rätt så bra.
På förmiddagen så kollade vi på en kort film som handlade om en kille som ville spela prinsessa i skolpjäsen.

Efter att vi diskuterat lite om den filmen så åkte vi till bibban och kollade lite på olika böcker.
Efter luchen så satt ja en stund vid datorn sen så satte jag mej lite med mina engelska börcker och de gick väl lite si sådär, för jag hade ganska svårt att konsentrera mej eftersom SFI (svenska för invandarare) var där och läste llite svenska.

Och sen så va de en ganska svår uppgift jag hade.



När ja kom hem så har ja väl inte gjort allt för mycket.
Har letat lite efter min tvättstuge bricka som ja inte hittar.

O nu så tänkte jag slänga in ett inlägg här och sen packa min gympa väska så de bara e att ta den sen när de e dags att knalla iväg. Hoppas att ja inte får sånt där skratt anfall idag med. =)

Ska väl även ta någe att äta.
Tänkte bara värma på varma koppen och ta nån macka till, för ja orkar inte ställa mej o laga nån speciell mat idag.

Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0